jakie szkolenie dla brygadzisty

jakie szkolenie dla brygadzisty

Direct mail ma swoje własne przepisy (można zrobić całe kursy na temat jak napisać bezpośrednie przesyłkach pocztowych). Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uzyskać jak najwięcej z direct mail (oparte na straconej sztuki pisania listu).

* Keep it osobiste – to nazwy osób w całej kopii. Jeśli nie znają Osoby imię albo spróbować i dowiedzieć się, czy pójść na tytuł, który je identyfikuje.http://www.akcesoriakosmetyczne.com.pl/akcesoria-do-manicure-i-pedicure-c-12_26.html Na przykład – kochany Guitar Enthusiast. Twoje najlepsze pisma zostały skierowane do pamiętacie!

* Używaj dużo „ty” S w kopii – Direct mail nie jest czas, aby przejść wszystkie formalne ze swoim piśmie – keep it rozmowni i bezpośrednie, podobnie jak ci liter użytych dostać od znajomych.

* Lose żargonu – być może wiesz, co oznacza, że ??żargon, ale zaważyć na ostrożności i pokroić żargonu z kopii.

* Opowiedz historię – Historie są jednymi z najbardziej zaawansowanych wyzwalaczy psychologicznych znanych. Wróćmy na chwilę do bajek, kiedy byłeś dzieckiem. Jakie historie można dołączyć na temat usługi lub produktu?

* Udowodnij to – trzeba to dowód o swoich towarów i usług, więc to referencje, nagrody lub inne informacje, aby udowodnić swoje twierdzenia. Jeśli po prostu powiedzieć, że są świetne – to nie jest tak potężny jak pani Mary Jones od Blackwood St, Mitchelton mówiąc, jesteś wielki.

* Nie wafel (tyle że w tej kwestii).

* Wezwanie do działania – upewnij się, że jest to punkt do Pańskiego listu i dostać się do niego. Upewnij się, że jest krystalicznie czysta, co chcesz zrobić osoba w wyniku listu. Nie zakładaj, że ludzie będą wiedzieć, co robić po przeczytaniu listu – spell it out.

Jeżeli nie jesteś pewien swojego umiejętności pisania listu, a następnie spojrzeć copywriter nad swoim piśmie i udoskonalić to dla ciebie, zanim zgaśnie.

Najważniejsze jest to, aby umieścić pióro i pisać listy, w jakikolwiek sposób jest to możliwe.Będziesz zaskoczony na wyniki można osiągnąć.

Ingrid Cliff jest copywriter Brisbane i Kreatora Chief Słowo serca Komunikacji Harmony – studio copywriting, która stawia swoją działalność w słowa. Odwiedź naszą stronę internetową na darmowy egzemplarz 7 Siedem Tajemnic przekonujące Skopiuj i potężny Words.

Artykuł napisany przez: