jakie szkolenie najlepiej zrobic

jakie szkolenie najlepiej zrobic

Zaginiony Sztuka pisania listów

Pomyśl, kiedy byłeś dzieckiem przez chwilę – Jak się czułeś, gdy pracownik poczty dostarczona do nas skierowana właśnie do Ciebie? Większość dzieci czuje podniecenie, radość i entuzjazm, kiedy się do nas. To nie ma znaczenia, co list zawierał – najważniejsze było to, że zostało ono skierowane do nich.

Teraz szybko do przodu do dziś – jak się czujesz podczas sortowania poczty? Dni, kiedy można dostać nic, ale rachunki – Jestem zakłady nie czujesz się tak wielka. Ale co się sprzedamkosztyvat.pl – sprzedaż kosztów dzieje, gdy masz kontrolę, niespodziewaną nagrodę lub piękny długi newsy list? Czy zatrzyma się i przeczytał list i uzyskać poczucie ciepła i szczęścia?

jakie szkolenie najlepiej zrobic

Teraz – myślę o maile. W dzisiejszym społeczeństwie, e-mail został zastąpiony dużo, jak się komunikujemy. Mamy e-mail do siebie z naszych aktualnościach i wydarzeniach. Ale jak się czujesz podczas otwierania wiadomości e-mail? Czy masz ten sam podniecenie i entuzjazm?

Co to wszystko ma wspólnego z biznesu i życia?

Dla menedżerów, ręcznie napisany nuta dzięki wielkiej pracownika na dobrze wykonanej pracy oznacza dużo więcej niż pocztą elektroniczną notatki.

jakie szkolenie najlepiej zrobic

W życiu, pomyśl o pisanie wiadomości w dół, a nie wysyłając go. Pisemna pismo buduje silne relacje i uczucia – myśleć o staroświeckich listów miłosnych. Litery Wyślij naprawdę nie mają tego samego odwołania.

Większość firm dzisiaj polegać na e-mail jako ich główną formą komunikacji z klientami. To nie ma znaczenia, jak wielki i jak newsy swój e-mail jest – to po prostu nie dać klientom to samo uczucie ciepła w postaci listu, skierowanego do nich osobiście, w swojej skrzynce pocztowej.

Kilka lat temu, wszystkie statystyki marketingowe skaleczeniu kierunku email jako najsilniejszy formy marketingu. Teraz są one tendencję do głowy w drugą stronę. E-mail marketing jest nadal silna, ale jesteśmy świadkami odrodzenia direct mail jako sposób komunikowania się (i sprzedaży).

Artykuł napisany przez: